maandag 20 oktober 2008

the simpsons fashion week


nu was ik laatst in parijs en wie denk je dat ik daar tegen het gele lijf loop....
.... de familie simpson.
ze waren er voor de paris fashion week, en wie kan ze nu beter rond leiden in
the world of fashion dan MOI.
dus ik dacht laten we eerst even de franse sfeer op snuiven om door
de stad te wandelen.

let the show begin.
en waar beter te beginnen dan bij louis vuitton,
die marc jacobs is toch een genie!
next stop: viktor & rolf.
eerst nog even een sigaretje en dan lopen maar.
a girl need some jewels....
.... dus op naar lanvin.

opeens belde goede vriendin donatella,
of we even een glaasje bubbles
komen drinken.
natuurlijk en dan meteen de nieuwe collectie aan proberen.
een uur later een sms van karl,
had een nieuw ontwerp, of ik even een pas model kon zijn.
als karl je vraagt dan doe je dat natuurlijk.
marge vondt haar jurk zo mooi dat ze hem maar gekocht heeft.
en gelijk heeft ze.

een maal terug op mijn hotel kamer, wordt er op de deur geklopt,staat meneer gaultier in de gang........of we zin hadden om de parijse nacht onveilig te maken, daar heb ik wel zin natuurlijk. ik bel marge even of ze mee gaat. de lieverd had ook nog 2 jassen mee genomen voor marge en mij. het werd erg laat, dat snap je natuurlijk wel.

en ja hoor ik schrik van de alarm klok, en moet me opmaken om naar mijn werk te gaan. terwijl ik mijn outfit samen stel, denk aan mijn droom.... over 4 weken ben ik in parijs, maar dan ECHT heerlijk!

Geen opmerkingen: