donderdag 18 februari 2010

TRASH chique !!!

op een mooie ochtend na de HAUTE COUTURE WEEK, werd er in parijs de vuilnis op gehaald, en wat denk je dat er lang de kant van de straat stond.... en LOUIS VUITTON VUILNISZAK....niet van het merk zelf natuurlijk, maar van iemand die veel van louis vuitton houd (zoals fam FROGER, met hun LV bank in de keuken).LOUIS VUITTON vond dit niet zo heel erg leuk, en komt dit jaar met haar eigen vuilnis zak (alleen deze is voor aan je arm, niet om op straat te zetten).
deze week kwam ik bij de H&M dit jasje tegen (en deed me denken aan ?....jawel een vuilniszak (meteen gekocht natuurlijk).eenmaal thuis dacht ik....ik wil er ook een leuk jurkje bij....en die vond ik dan weer in het keukenkastje, een paar goede accesoires erbij.....en klaar is mijn TRASH look.HEROINE chique is zooooo passé, TRASH chique wordt het helemaal.

Geen opmerkingen: