dinsdag 9 september 2008

de eerste keer!

nou dit is hem dan, mijn eerste keer...

en nee niet die eerste keer.
maar mijn eerste blog.

mijn blog gaat over FASHION
en dan bijna alle aspecten ervan,

zo kun je bij mij een up to date beeld krijgen van wat nu "in" is.
ook zal ik jullie op de hoogte houden via een hot or not lijst
hierin staan mode items die je op dit moment moet hebben,
maar ook de dingen die je gerust mag laten hangen.

verder zal ik copycat looks geven;
dit houd in dat ik een designer outfit probeer te vertalen naar een prijs die
we allemaal kunnen vinden en betalen.

ook zal ik een recentie geven van de catwalk shows van dit moment.


om even terug te komen op de eerste keer,
mijn eerste keer met fashion is al heel wat jaartjes geleden (terwijl ik pas 25 ben).
ik was met mijn moeder aan het shoppen, toen ik in de boekenwinkel een boekje
zag staan van GUCCI, het was roze met gouden letters en ik heb hem meteen uitgelezen.
had ik al verteld dat ik toen 10 was?
enfin het was geweldig.
later dat jaar met kerst kreeg ik de eerste gucci geur kado van mijn moeder,
pracht verpakking en pracht flesje,
ik heb hem nog steeds (ongebruikt) op mijn nachtkastje staan, zonde om te gebruiken toch?
snel daarna ondekte ik de glossy magazine's (natuurlijk eerst de jongere variant)
maar rond mijn 18de kwamen de avantgardes, cosmo's, en elle's.
niet lang daarna ben ik verslaafd geworden aan de glossy's, ze hebben mij gevormd tot
een ware fashionista.

en begin dit jaar is er een nieuwe eerste keer bij gekomen namelijk: de VOGUE
engels, frans en de duitse editie's.
ik ben er dol op, en kan er niet meer zonder.

elke andere eerste keer met fashion waren stuk voor stuk geweldig.
mijn eerste keer op de p.c. hooft straat en daarna de eerste keer er iets gekocht te hebben,
mijn eerste duure kleding stuk en binnen kort mijn eerste LOUIS VUITTON tas die ik ga kopen in parijs.

maar dat horen jullie binnenkort met een verslag van mijn shop trip naar parijs.
en geloof me ik heb er zin in want mijn shop lijst heb ik al klaar liggen.


see you soon X

1 opmerking:

kevin zei

Geweldig darlin geweldig!!!

Absofucking Fabulous!!!

Ik ben er nu al fan van.
Ik ga hem zeker volgen, ben er nu al verslaafd aan!!!

Maar komt er ook een variant vor de heren? Niet dat ik het nodig heb maar ben gewoon benieuwd.

Nou ga zo door darling.

Ik zie je snel weer.

Love u Darling very much!!!


Dikke zoen!!!!

Liefs Kevin