dinsdag 23 september 2008

RECTIFICATIE

lieve mensen.

In mijn laatste blog begon ik met een verhaaltje over je kast uit ruimen,
na een reactie van Iben ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn blog op de hare lijkt.
Iben heeft een blog op vrouw.nl, deze had ik gelezen maar het was niet de bedoeling dat mijn blog op de hare zou gaan lijken.
Ik wilde zowiezo hierover schrijven maar meer met een nadruk op het shoppen van de basics.
Er zijn verschillen tussen de beide blogs, maar ik ben bang dat mensen die beide blogs lezen dit niet direct zien.

De rest van mijn blog is totaal anders, dus lees dat gewoon lekker door.
Voor het eerste gedeelte raad ik je aan naar WWW.VROUW.NL te gaan.

Dan rest mij alleen nog mijn excuses aan te bieden aan Iben,
het was niet mijn bedoeling dat je geweldige blog ook bij mij terecht zou komen,
je bent een groot inspiratie bron voor mij en ik denk dat ik je verhaal op mijn lippen had toen ik de mijne schreef.

Ik zal in het vervolg je blogs lezen voordat ik de mijne schrijf.

SORRY


Eind deze week is er weer een blog van mij,
met mijn fashion ideetjes.

X

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is nou ook weer niet nodig, gekkie! Maar bedankt voor de eervolle vermelding. Ik heb trouwens geen blog op vrouw.nl he?! Zijn gewoon stukjes. Bloggen doe ik alleen op ibendebiben.punt.nl