zondag 5 juli 2009

MISS SHOPVIP 2009

afgelopen donderdag was het dan zo ver,
de 2e ronde van de MISS SHOPVIP
2009 verkiezing.

het was een mooie leuke dag, de organisatie was goed je kon zo veel flesjes drinken pakken als je wilde (dat deden
wij dan ook van harte met die temperatuur).

wel liet de jury lang op zich wachten,
Bijna 1,5 uur en dat was wel vervelend maar enfin.

DEEL 1: walk your walk over een lange runway, poseer voor de jury en weer terug lopen over de catwalk. voor mij het leukste onderdeel, I LOVE THE CATWALK and i walk like a pro.

DEEL 2: style your recession proof outfit in 15 minuten. dit was wel OKE, maar dat hysterische ge-ren en
ge-gil is niet aan mij besteed.

ik had een zwarte bermuda met weidere pijp gevonden
met daarop een rood shirt en als topper een zwart/wit
polkadot rokje dat je aan de voorkant helemaal los kon maken,
die heb ik als cape gedrapeerd.
afgestyld met een grote zwart/zilveren riem en op het laatste
moment mijn witte sandaaltjes erbij gegooid.
maar het mocht allemaal niet baten, op het einde werden 39 meisjes gekozen die een thuis opdracht
moeten gaan uitvoeren, en helaas zit ik daar niet bij.

maar als je goed op de foto links kijkt, zie je een oudere dame staan met een bril, zij kwam binnen in KLEDER DRACHT (niet de mooie originele maar die je bij de party winkel haalt) en liep over de catwalk op KLOMPEN. wat is hier helemaal de bedoeling van ???
voor alle meisjes die door zijn; GEFELICITEERD en GOOD LUCK
met jullie thuis opdracht.

AND MAY THE BEST GIRL WIN !!!

Geen opmerkingen: