dinsdag 10 november 2009

I'm bringing Gucci back, yeah!

the other shopaholics don't know how to act, yeah!
hihi....ik doe dat wel vaker met lekkere nummers, ik maak er gewoon mijn eigen text bij.

en dit nummer van Justin timberlake schoot meteen in mijn hoofd, toen ik laatst een shopping spree in Amsterdam had, en dit sjaaltje vond bij GUCCI.

CUTE, vindt je ook niet? ik vond dit sjaaltje het toppunt van GUCCI, the sex van Tom Ford en the sweet van Frida Giannini (de huidige ontwerpster bij Gucci).

alleen moet ik me nog even bedenken waarmee ik hem ga dragen....hmmm zwarte pencil-skirt met kraak helder wit bloesje, of met dat klassieke grijze jurkje, of met een jeans, streep blouse en loafers (helemaal hot).

ik weet het nog niet, maar het zal wel goed komen toch? desnoods knoop ik hem aan een tas of zo.

Geen opmerkingen: