dinsdag 17 november 2009

in a Brussel state of mind.

heeeeeel vroeg was het toen ik afgelopen zaterdag opstond om naar Brussel te gaan, met maar 1 doel voor ogen....op tijd voor de deur staan van de H&M aldaar.

yes !!! denk ik als ik aansluit bij de rest van de mensen die er al staan te wachten (ben alleen te laat om het beruchte en zeer gewilde armbandje te bemachtigen, ik zal nummer 182 zijn, maar dat geeft niet). ik ging niet voor de geweldige schoenen van CHOO, nee echt niet, de grootste maat was 40 ik heb 42 dus dat past van zijn leven niet (de `echte` jimmy choo collectie gaat wel tot 42), nee ik had een verlanglijstje van 4 artikelen: blauwe kasjmier sjaal, suède stropdas, grote ketting en de roze clutch.









alleen de ketting heb ik niet weten te bemachtigen.
het was echt 1 groot gekkenhuis daar binnen, maar wel super gaaf om te zien.

zo....de buit is binnen op naar DE ZAVEL voor een heerlijke cappuccino bij AU VIEUX SAINT MARTIN.even later als ik over de avenue. de waterloo loop (de Brusselse p.c. hooft straat) en in de etalage van de samsonite winkel kijk, slaak ik opeens een kreet....daar staan ze, zoveel over gehoord en gezien in de bladen, maar nu zie ik ze met mijn eigen ogen....DE travel collectie van VIKTOR & ROLF, and they are beautiful !!!
om 19:00 uur zit ik moe maar voldaan weer in de trein en ik denk aan de nieuwe designer waar voor ik zo vroeg zal gaan opstaan, sonia rykiel.

HE, CALL ME A DESIGNER ADDICT !!!

Geen opmerkingen: