zondag 11 oktober 2009

(g)love it !!!

ik heb een nieuwe liefde gevonden (nou zeg maar addiction), HANDSCHOENEN.

lang, kort, met vingers of zonder, leer of stof, met streep of panterprint.
I (G)LOVE IT !!!

ik heb het nog nooit zo erg gehad als dit najaar, tot voor kort had ik 1 a 2 paar handschoenen per jaar, maar nu heb ik er al een stuk of 15 paar, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.

hier een greep uit mijn (over volle) handschoenenlade.






























en ik ben nog lang niet klaar, er zijn nog een paar gloves die ik MOET hebben. deze van STELLA MCCARTNEY bijvoorbeeld, staat hoog op mijn verlanglijstje.
is het geen plaatje? nu maar wachten op de winter sale, want deze beauty's zijn met 275 POND aan de dure kant, maar tot die tijd heb ik afwisseling genoeg denk ik zo.

Geen opmerkingen: