donderdag 10 september 2009

BREAKING NEWS !!!

vanavond bij RTL BOULEVARD had fiona hering
een zeer goede scoop te pakken, namelijk dat ....
HOUD JE VAST.... niemand minder dan FRANS MOLENAAR
een collectie gaat ontwerpen voor de C&A.
ik ben ontzet....dit kan toch niet !!!!

begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op de zo genaamde COLLEBERATIONS,
en ik zal zeker deze komende collectie gaan scoren (ik zou gek zijn als ik dat niet zal doen) dat zal dan ook trouwens de enige keer zijn dat ik bij de c&a iets zal afrekenen, want laten we eerlijk zijn de kwaliteit en de pas vorm is om te huilen natuurlijk.

maar DIT kan toch niet, FRANS MOLENAAR bij de C&A, dat is als BELUGA KAVIAAR bij de ALDI en CRISTAL CHAMPAGNE bij de LIDLE.
wat dan wel weer leuk is dat zijn ''muze'' IRENE VAN DER LAAR het model is voor deze collectie.

zij is dan ook de reden dat fiona en de rest van de fashionistas (wij dus !) het te weten zijn gekomen.

tijdens de LIVE boulevard uitzending van vanavond had fiona irene aan de lijn, die iets uit haar mond liet glijden wat nog niet naar buiten mocht komen.

zei vertelde dat zij tijdens de winter haute couture show van meneer molenaar ook weer van de partij zal zijn, waarop fiona vroeg: zal je dan in een c&a jurk te zien zijn? ik denk het wel zei de ''muze''.
nou dan weet je het wel.

ik vraag me alleen af: zal er ook echt bont in de collectie te vinden zijn?
meneer molenaar is daar namelijk dol op.


MISS FI heeft het dus weer voor elkaar gekregen.


TO BE CONTINUED !!!

Geen opmerkingen: