dinsdag 15 september 2009

what the f**k !!!

vol spanning zat ik gisteravond aan de tv gekluisterd, want het het nieuwe tv seizoen van HNTM en PROJECT RUNWAY ging van start.

en om half 9 riep ik al mijn eerste WHAT THE F**K !!!

BENELUX next top model? what happend to HOLLAND, en hoe zit dat met die lux voor ''luxe'' bullshit.

waar is THIJS WILLEKES? hebben ze hem ingeruild voor die nietszeggende Belg?
O MY GOD, C&A de hoofdsponsor? de goedkoopheid droop er van af bij hun eerste fotoshoot (die shirtjes waren echt zielig).
en dan die meisjes....wat een brutale wijven zijn dat zeg !!!
en ik begin maar niet over bastiaan van schaik.

enige reden om de serie te kijken tot het eind (als me dat lukt) zijn 2 lovely ladies: DOUTZEN KROES en JANICE DICKENSON.

ik geef ze maar even de voordeel van de twijfel, maar dat van C&A vergeef ik ze niet.

o gelukkig erna komt PROJECT RUNWAY.
en nu weer hoor ik mezelf roepen: WHAT THE F**K.

WAAR is new york, moods en PARSONS op fashion avenue.

waarom zitten ze nu in L.A. (l.a. is leuk maar ze zitten daar echt in een achter buurt). new york is the fashion capitol of the world. daar ga je toch niet weg?
o gelukkig MICHAEL KORS, HEIDI KLUM , TIM GUNN en NINA GARCIA zijn er wel nog.
WAT, is Nina weg bij ELLE magazine?
waarom werkt ze nu bij zo'n truttig blad als de MARIE CLAIR.
en dan die designers, wat een weirdo's dit seizoen.

misschien moet ik maar een andere hobby zoeken voor op de maandag avond.
breien, bloggen, of nieuwe programma's bedenken, ze laten me geen andere keus.

Geen opmerkingen: