woensdag 9 september 2009

it's my party and....

....we are gonna party like it´s 09-09-09 !!!
hieper de piep HOERA.
het is vandaag precies een jaar geleden dat ik
hier bij blogspot mijn eerste blog schreef.
en je snapt natuurlijk wel dat ik dit heugelijke feit MOET vieren, en dat heb ik ook gedaan met een lekker taartje (nou ja een ''grote'' muffin) en champagne.
1 jaar geleden, wat gaat die tijd snel zeg,
maar wel veel gezien en beleeft in dat jaar.

even een kleine trip down memory lane:

  • vorig jaar december naar de MILJONAIR FAIR, wat een decadentie, maar wel heerlijk.
  • aaah ja PARIJS, dat was geweldig.
  • THE HOUSE OF VIKTOR & ROLF, onbeschrijfelijk mooie tentoonstelling.
  • oja naar België voor COMME DES GARCONE for H&M, wat een gekke huis maar wel mega leuk.
  • MAASTRICHT FASHION WEEK, dit viel een beetje tegen, wel mooie catwalk shows gezien.
  • voor een blog had ik me opgegeven voor de MISS SHOP VIP verkiezing hihi, het ging ook heel goed, alleen ik ben geen recessionista maar een FASHIONISTA, een die eerste zochten ze.
  • en als afsluiting van mijn flashback was ik bij de catwalk show van BADGLEY MISCHKA tijdens de Amsterdam international fashion week, waar ik zelfs een klein interview had met deze amerikaanse designers, echt mega gaaf was dat (nogmaals bedankt AIFW).

wat ik het komende ''blog'' jaar ga doen weet ik niet precies. misschien trap ik af met de LONDON FASHION WEEK die volgende week begint (hopelijk valt deze week nog het entree kaartje in de bus voor de show van MATTHEW WILLIAMSON van volgende week zondag).

verder zullen we wel zien wat er allemaal op mijn pad komt, en als ik zo dadelijk misselijk van het taartje en de champagne naar bed ga dan zal ik alvast gaan dromen wat ik allemaal KAN gaan beleven.

Geen opmerkingen: