zaterdag 5 september 2009

CARRIE ON !

jaaaaaaaaa eindelijk zijn ze in NEW YORK bezig met de opnames van SEX AND THE CITY the movie 2.
vorig jaar konden we al lekker genieten van het zeer hoge fashion gehalte van CARRIE & CO, maar in deze nieuwe film zal het er iets anders uit zien omdat PATRICIA FIELD niet meer is ingeschakeld als stylist.
dit is gekomen omdat SARAH JESSICA PARKER een ''nieuwe'' carrie
wil neer zetten (als het om de kleding gaat, carrie zelf blijft natuurlijk in takt).
ze is ouder, sofisticated en wijzer geworden, oftewel VOLWASSEN.

ik zelf ben daar erg blij mee, sommige creaties van miss field sloegen helemaal nergens op,
remember de volgende 3 outfits nog?











lelijk, lelijker, lelijkst.

maar ik heb hier iets voor jullie waar jullie heel blij van worden denk ik;
de eerste foto van CARRIE IN THE CITY.

dit ziet er toch fris en veel belovend uit toch?

ik zie door deze outfit ook de ''nieuwe'' carrie wel zitten,
ben gelijk gaan zoeken of je deze look zelf ook kunt scoren (zonder stylist),
en ja hoor het is me gelukt.









jurk: THERESE RAWSTHORNE, pumps: LOUBOUTIN, clutch: LOUIS VUITTON











zonnebril: GUCCI, ketting: BUTLER WILSON, parfum: SARAH JESSICA PARKER


TIM GUNN van project runway zou zeggen: CARRIE ON !

Geen opmerkingen: