woensdag 2 december 2009

deja vu

WEER vroeg uit de veren voor VIKTOR & ROLF, and it brings back memory's,
alleen waren er dit keer maar een handje (ja echt waar je kunt ze tellen op 1 hand) vol mensen die ook de kou trotseren om maar bij dat sprookjes boek te kunnen komen.
eenmaal binnen hoefde je dan ook niet te rennen, te slaan of duwen....nee je kon rustig rond kijken, en ook het decor tot je nemen (de kerst bomen vol V&R ornamenten waren echt prachtig).MAAR na een paar minuten realiseer ik me dat ik nergens V&R artikelen zie,
sterker nog ze waren er de V&R stand nog op aan het bouwen, het enige wat verkrijgbaar was waren het maan ornament en de chocolade taart....dus ik vragen waar ik de rest kan vinden, krijg ik als antwoord ALLES IS VERTRAAGD, EN ZAL PAS OVER EEN PAAR DAGEN BINNEN KOMEN, MAAR WIJ KUNNEN U NIET ZEGGEN WANNEER.

NOU dat kan toch ook niet !!! HET ZIJN NIET ZOMAAR ARTIKELEN UIT HUN EIGEN ASSORTIMENT, het is DE viktor & rolf collectie GOD DAMN IT !!!
sta ik daar God***domme zo vroeg voor op voor dit antwoord?
waarom hebben ze dat nergens gecommuniceerd, b.v in hun etalage?

ENFIN ik kwam dus weer met lege handen naar buiten, maar nog erger een leeg gevoel.
als ik weer naar het station loop wordt gevoel alleen maar erger....als ik langs de winkel van ERNY VAN REIJMERSDAL loop....wat een f**king begin van de dag, dan maar op LUIK waar ze wel kunnen bieden wat ik zoek.

Geen opmerkingen: