maandag 21 december 2009

j´adore jean-paul !!!

neee niet jean-paul gaultier en ook niet jean-paul roberts, nee ik bedoel JEAN-PAUL PAULA.
????? hoor ik je al denken....nou ik ga je even voorstellen....

J-PP (afgekort is wat makkelijker) is mischien wel DE fashioniasta van nederland of moet ik zeggen fashionistO, want ik heb het over een man van 23.
hij werkt in de mode, schrijft erover, poseert ermee en hij styled het, oftewel een FASHION ARTIST pour sang.
(FOTO: VANESSA JACKMAN) lekker koppie he? hij groeide op in almere, maar je snapt wel dat hij tegenwoordig in Amsterdam woont, ALS hij thuis is, want HE TRAVELS de hele wereld over....in de naam van de mode.

en na de volgende maand zal zijn naam vast wat vaker in nederland te horen zijn want hij doet namelijk mee aan de ELLE STYLE AWARDS, and lets hope he wins !!!!