maandag 28 december 2009

to SALE, or NOT to sale....

....THATS the question !!!

ik zelf ben TOTAAAAAL geen sale mens, ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon niet meer geïnteresseerd in een product als er een oranje stickertje erop zit of rood labeltje aanhangt.

voor mij is het waarde verlies van het product, en wat de mode betreft IN DE SALE + OUD SEIZOEN = UIT !!!

ik vind het wel leuk als andere mensen er wel plezier in hebben (en dat scheelt soms behoorlijk wat euro's).

MAAR....(er moet altijd ergens een MAAR zijn toch) je kunt echt niet ALLES uit die opruiming bakken graaien, alleen maar omdat het spot goedkoop is, nee je moet bewust shoppen.
WAT kun je WEL scoren om volgend seizoen op de the BEST dressed list te komen?
  1. LBD, LWD oftewel LITTLE DRESSES, maar wel uitlopend zoals bij CHANEL.
  2. BEENWARMERS (ja echt waar), met sandalen ala CHLOE.
  3. LINGERIE zie je echt OVERAL en vooral als bovenkleding.
  4. ZWART/WIT , en dan veel zwart (inderdaad DE zomer kleur), gezien bij GIVENCHY.
  5. DENIM, bloesjes-broeken-jasjes-tasjes enz enz, JEAN-PAUL GAULTIER, D&G en HERVE LEGER zijn er dol op.

HMMMM als ik dat lijstje zo zie, dan denk ik dat ik TOCH maar even in de SALE rekken moet gaan kijken.

Geen opmerkingen: