zaterdag 26 december 2009

a very single x-mas.

ik werd de afgelopen dagen aangesproken met Mrs. Scrooge, alleen omdat ik al dat MOETEN rond de feestdagen erg beu ben, ik bedoel je MOET bij je familie op bezoek, je MOET aardig doen tegen iedereen, je MOET cadeautjes kopen voor je lover enz. enz.
nou ik ben dan zo iemand die hardop zegt dat ik het maar allemaal onzin vind (dus dan krijg je al snel die bijnaam). punt 1 ik heb geen zin dat familie gedoe, punt 2 ik doe aardig tegen iemand waneer ik dat wil en punt 3 IK BEN EEN SINGLE....en ja dan hoor je er niet helemaal bij met de kerst.

ik krijg vooral de braak neigingen als ik de promo op de t.v hoor van ALL YOU NEED IS LOVE met de misselijk makende slogan: NIEMAND MAG MET KERST ALLEEN ZIJN ! wat een bullshit.

don't get me wrong....I LOVE X-MAS, dus ik heb het iets anders gedaan dit jaar.
I DRESSED-UP EVERY DAY, BEN NIET NAAR DE FAMILIE GEWEEST EN IK HEB CADEAUTJES VOOR MEZELF GEKOCHT (onder andere van tiffany's, ferragamo en yoox)....and it was a x-mas to remember.

Geen opmerkingen: