zondag 13 december 2009

me and the millions !!!

nou daar was ik dan weer....op de miljonair fair!en wat een saaie bedoeling was het daar zeg, je ziet weldegelijk de recessie, het was niet zo mooi als vorig jaar, stand houders lieten het afweten, niemand bij de champagne bar, en het ergste van alles....GEEN GOODY BAGS bij de stands.


ik heb het nog niet over de catwalkshow van ADDY VAN DEN KROMMENACKER gehad, alles maar dan ook ALLES wat er fout kon gaan tijdens een show ging fout, muziek stond te hard, prijskaartjes die te zien waren, hondjes die het met elkaar wilden doen op de runway, letters van je naam die van de wand vallen echt een blamage.

maar misschien was het een voorbode om NIET te showen, ik bedoel WHAT THE FUCK was dat allemaal, lelijke prints, splits die TE hoog waren, niets zeggende modelletjes (de jurken, niet de ''echte'' modellen) en ik had het gevoel dat ik het allemaal wel al eens gezien had, ik voelde DOLCE & GABBANA van vorig jaar en een beetje FRANS MOLENAAR bij C&A.

ERG JAMMER, ik had altijd een hoge hoed op van ''onze'' ADDY. wat ik WEL erg leuk vond om te zien was de tassen museum stand met HET cupcake tasje waar de gsm van carrie in verdwijnt tijdens de SEX AND THE CITY film.kom op miljonairs DON'T BE AFFRAID TO SHOW SOME MONEY, when i see you....NEXT YEAR !!!

Geen opmerkingen: