woensdag 9 december 2009

in love with ANNA !

neeee niet anna wintour (nou ja een klein beetje dan), nee ik bedoel ANNA the bag.
ja het is een tas, maar niet zomaar een tas....neeeee het is onze eerste echte IT BAG uit nederland.

zij is ontworpen daar onze nieuwe mode darling MICHEAL BARNAART VAN BERGEN.
and she is like no other....zo heeft ze een beautiful uiterlijk door haar silhouette, haar uitstraling en haar fashion style maar wat ook steeds belangrijker word, een verrassend innerlijk (namelijk van leer, geweldig toch).

zelf ben ik verliefd geworden op dit oranje exemplaar, of toch maar op die grote rode of nee....toch die oranje.
hmmmmm ik heb zoveel leuks om er bij aan te trekken, maar heb mijn liefde NOG niet bezegeld, mischien vraag ik haar wel op VALENTINE'S DAY. I HEAR WEDDING BELLS !!!!

Geen opmerkingen: