vrijdag 4 december 2009

primark is here to stay.

na de niet bevredigende ochtend in MAASTRICHT (en dan vooral bij de bijenkorf) kom ik aan in LIEGE oftewel LUIK.

er is hier een nieuw groot winkel centrum geopend 2 dagen geleden, MEDIACITE genaamd.
wat een winkel aanbod hebben ze daar zeg, NEW LOOK, H&M, SATURN en ja ja de PRIMARK (nog veel meer natuurlijk maar die ga ik nu niet benoemen) ALLES onder 1 dak.

bij de h&m en new look weten we wel zo'n beetje wat je krijgen kunt (ook daar heb ik natuurlijk iets afgerekend), maar ik ben nog nooit bij een PRIMARK geweest.

WAT EEN WINKEL ZEG....
niet alles is even geweldig, soms zie echt waarom het zo goedkoop verkocht wordt (de kwaliteit), maar er zijn ook artikelen zie je echt MOET hebben en door de prijs dat dan ook zonder verder na te denken ook gewoon doet. eenmaal bij de kassa moet ik mijn lach in houden, € 39,50 voor deze 4 artikelen, hilarisch toch ???

ik weet waar ik 1 keer per maand naar toe MOET....MEDIACITE te Luik.

Geen opmerkingen: